środa, 30 maja 2007

Do Ślimaka zapisał się Joel - Mariusz Ciesiński

Oto wywiad z Mariuszem:
l.n : od kiedy biegasz?
m.c : od po świetach Bożego Narodzenia 2006
l: co jesz?
m: kiedyś jadłem hamburgery i ważyłem 100kg - teraz jem tylko
zielsko i ważę 65kg
l: czy masz w związku z tym jakaś ideologię?
m: po prostu jedzenie mięsa nie jest mi potrzebne.
l: gdzie już startowałeś?
m: w 3 edycjach NICa, maratony : Krakowski, Żyliński i inne biegi
l: czy nie uważasz, że to trochę za dużo?
m: nie uważam
l: a nie boli cię coś od tego?
m: nie boli
l: a żona to akceptuje?
m: akceptuje
l: kim byś był , gdybyś nie został tym , kim jesteś?
m: człowiekiem drogi
l: a kim będziesz w przyszłości?
m: zobaczymy
l: ale piwo pijesz?
m: piję

Uwaga : cały wywiad zmyślił Leszek ( to nie są poglądy Mariusza)

Oświadczenie Mariusza z 1.06.07: Wywiad został wprawdzie zmyślony, ale w pełni odzwierciedla moje poglądy, może tylko na ostatnie pytanie odpowiedziałbym : piję i bardzo lubię ;-) !!!! Widać Leszek w czasie naszej krótkiej znajomości poznał mnie dość dobrze...